Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har blitt outa med graviditeten min på Facebook, av noen som skriver gratulerer og slikt på veggen min. Eier ikke folk antenner?? Så lenge jeg ikke har nevnt det på Facebook selv, bør vel folk kanskje tenke over om jeg kanskje ikke har lyst til å publisere det der?? Det samme gjelder brudebildene mine - samt fester jeg har invitert til, der ikke akkurat alle på vennelisten er invitert.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Du har strengt talt valgt vennenne dine selv. Rydd opp i listen din og i livet ditt, ingen hjelp i å sutre til oss.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Be de som har outa deg om å slette det fort som f..., når de har gjort det så sletter du de fra vennelista de, tydligvis ikke venner!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Visst faen hjelper det å sutre til dere. Da kan jeg hate på kjerringer som deg i stedet for å la det gå ut over vennene mine, som ikke gjør det av vond vilje, men av tankeløshet. I motsetning til deg, som bare er ute etter å skape kvalm. Vel, du valgte rette kvelden!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Yeah ser hva du mener. Jeg har heller aldri nevnd noe om min graviditet på facebook og plutselig så står det gratulerer osv nedover. Faen jeg ble sur, hadde jeg skrevet på statusen at nå er jeg så og så langt på vei osv. At jeg hadde informert verden om hva som foregikk hadde det vert greit. Sletta alt jeg, så håper jeg de tar hintet da. Jeg liker heller ikke når jeg er på fest osv og folk sitter på peiker at ¨ der er hun som er gravid¨, det synest nemlig ikke på meg enda at jeg er gravid selv om jeg er godt over hallveis. Men med en gang folk vet jeg er gravid så behandler de meg på en annen måte synest jeg og jeg har heller ikke noe behov for å snakke om graviditeten.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Hehe, ei skikkelig nyklekka hormonbombe av en HI her ser jeg! Slett det og se om de tar hintet! Tillater meg å gratulere deg med graviditen her da, siden dette er anonymt
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Takk takk! Vet ikke om graviditet/hormoner kan ta skylda for svaret mitt, jeg er en liten hissigpropp uansett tilstand. ) Og jeg blir utrolig irritert over så mange som svarer frekt, bare for å være vrange. Men jeg elsker en god krangel! HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Er du godt over halvveis, så vises det snart uansett. Hva slags peke-fester er det du går på? Facebook-konseptet innebærer sjansen for outing uansett, det er skikkelig naivt å tro noe annet. Det kunne vært verre!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Hvis du elsker en god krangel har du havna på rett sted
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Betyr vel ikke at jeg vil snakke om det for det, hva har vel folk som jeg ikke har rundt meg til vanlig med om jeg er gravid eller ei å gjøre da?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 Ikkeno, selvfølgelig, bortsett fra at de synes de er stas, kanskje? Men si ifra til de såkalte vennene at du ikke vil ha noe fuzz rundt det, vel. Hellandussen, velger du å legge deg ut på et offentlig forum, så kan du regne med sånt! Derfor jeg foretrekker å være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå