Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er slik at babyen tar med seg døgnrytmen fra magen ut i den virkelige verden, har jeg jammen mange våkenetter å se frem til! Babyen er rolig stort sett hele dagen, men fra ca. kl. 22 og frem til 02 er det full action. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg:)

Noen flere nattevåkne babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, huff ja.. har det sånn her også. ingen vits i å legge seg når det er fullt sirkus i magen. blir en del sene kvelder.. han har det med å røre mye på seg sent på kvelden, og når jeg er ute å går, og det er ubehagelig!

men tror det endrer seg når de kommer ut. håper ihvertfall det:p

Skrevet

Jeg tar keisersnitt på torsdag, så i løpet av helgen vet jeg svaret på den gåten:) Gleder meg veldig til å hilse på nå!

Skrevet

Skulle nesten tru jeg hadde skrevet innlegget selv. La meg til vanlig tid i går, men det var bare å stå opp igjen for i magen var det full aerobic.

Skal bli spennende å se om dette fortsetter ute også ja.

Lykke til med keisersnitt, også får du avgi rapport angående aktiviteten.

Skrevet

Hehehe, dette har jeg også lurt på, har nemlig omtrent samme døgnrytme som kinesk, og den er skikkelig innerbeidet, så skulle jo tro at den ble sittende. Men jeg hørte fra en annengangsfødende, hun sa at hennes erfaring var at det kom an på når babyen ble født. altså hvis babyen blir født om kvelden er den våken et par timer, så sover den leeeenge, og da er det (ihvertfall til en viss grad) slik at den fortsetter i det sporet. Så kanskje? Ikke noe vitenskapelig bevist greie, men haddde jo vært hyggelig hvis man føder påkvelden og da kan få nattesover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...