Gå til innhold

Forslag til 60 årsgave til min far som har alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har alt og enda mer.

Vi trenger forslag til hva vi kan gi han, han har ingen spesielle interesser, så dette skal bli vrient. Trenger tips.

Tenker litt på en tur/opplevelse også, men han er gammel sjømann og har hvert alle stand også. Reiser til syden 2-3 ganger i året, eller 1 gang og er borte 3 mnd.

Ca 5000,-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min pappa fyller 50 år nå i oktober, og jeg har tenkt å kjøpe en digital bilderamme med unik e-mailadresse, som vil si at man kan sende bilder på mail direkte til rammen. De finnes i mange forskjellige prisklasser og kvaliteter.

Ellers har han ytret ønske om en ny, skikkelig barbermaskin.

Skrevet

Hehe så gøy Monajenten. Det var AKKURAT det jeg skulle foreslå:)

Skrevet

Da pappa fyllte 60 så arrangerte vi en overraskelsestur for han.Vi inviterte venner og familie til en hemmelig tur, leide en båt og sto for mat og drikke. Turen ble knall, alle holdt det hemmelig og pappa ble kjempeglad, og vi tok masse bilder som vi lagde en fotobok av etterpå.

Skrevet

Var inne på den siden, og så på gaver til barn. Der var det et forslag "lommelerke med kompass"... ja, det er godt vi alle har forskjellig meninger om hva et barn trenger.. ;-)

Skrevet

Da pappa ble 50 år, fikk vi laget en kaffi kopp hvor det stod "verdens beste bestefar" på også var det bilde av alle 5 barnebarne på. Også fikk de en ny seng,rammemadrass.

Den gaven som betydde mest, var den "usle" kaffi koppen. Det falt ett par tårer når han fikk den.

Den koppen betyr utrolig mye for han. Så kanskje det hadde vært en fin lilten gave til jubilanten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...