Joikaboll@ Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Han har alt og enda mer. Vi trenger forslag til hva vi kan gi han, han har ingen spesielle interesser, så dette skal bli vrient. Trenger tips. Tenker litt på en tur/opplevelse også, men han er gammel sjømann og har hvert alle stand også. Reiser til syden 2-3 ganger i året, eller 1 gang og er borte 3 mnd. Ca 5000,-
miss_chica Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 http://www.julegaveshop.no/ så de hadde mye forskjellig spennende der i flere prisklasser. er jo verdt å ta en titt =)
Monajenten Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Min pappa fyller 50 år nå i oktober, og jeg har tenkt å kjøpe en digital bilderamme med unik e-mailadresse, som vil si at man kan sende bilder på mail direkte til rammen. De finnes i mange forskjellige prisklasser og kvaliteter. Ellers har han ytret ønske om en ny, skikkelig barbermaskin.
Brillefint - Jadda! Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Hehe så gøy Monajenten. Det var AKKURAT det jeg skulle foreslå
Himmel og hav Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Da pappa fyllte 60 så arrangerte vi en overraskelsestur for han.Vi inviterte venner og familie til en hemmelig tur, leide en båt og sto for mat og drikke. Turen ble knall, alle holdt det hemmelig og pappa ble kjempeglad, og vi tok masse bilder som vi lagde en fotobok av etterpå.
Gemini77 Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Var inne på den siden, og så på gaver til barn. Der var det et forslag "lommelerke med kompass"... ja, det er godt vi alle har forskjellig meninger om hva et barn trenger.. ;-)
pinglo Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Da pappa ble 50 år, fikk vi laget en kaffi kopp hvor det stod "verdens beste bestefar" på også var det bilde av alle 5 barnebarne på. Også fikk de en ny seng,rammemadrass. Den gaven som betydde mest, var den "usle" kaffi koppen. Det falt ett par tårer når han fikk den. Den koppen betyr utrolig mye for han. Så kanskje det hadde vært en fin lilten gave til jubilanten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå