Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Super tøff drakt!! Slik skal jeg ha..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Så ut som ett rom fyllt med telletubbis hehe.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Tipper den er god å gå i hvertfall, synest den var kjempetøff. Tror den hadde vert god å valse rundt i nå som jeg er gravid. Mange venner som har den, kjenner noen av dem som har vert med spilt inn filmen. HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg glemte jo å skrive at ja dressen er kul! Ser deilig ut å ha på. Håper ikke du trodde jeg var frekk :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Reklame for draktene, kjenner han som lager dem HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har en lyserosa heldress Men fra et annet merke. Ingenting er så deilig som den. Jeg ser ut som en julegris med den nå, med den store magen. Hehe. (Kan legge til at jeg er 22) hehe
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #9 Skrevet 6. oktober 2009 Om noen år kommer dere til å se på bilder fra den tiden og tenke hva i faen var det vi gikk i!! Hehe. Draktene var grusomme og så upratiske ut. Fantastisk at han har klart å få noen til å gå med de.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 Syns de fra onepice.no er kulere. Og tror de er billigere enn disse. Men uansett så tror jeg ikke at jeg kan bruke 1000,- eller mer på en sånn en. Tror ikke jeg kommer til å kle den. Kommer til å se ut som ei dundre på over 100! Nice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå