Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Besteforeldrene, tanter og onkler+++ Kysser alltid min lille baby når hun blir holdt. Hun har dårlig immundforsvar så er ikke så glad i at hun blir kysset hele tiden..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Dersom du ikke ønsker at de skal gjøre så du jo gi beskjed. De er nok ikke tankelesere desverre, selv om alt hadde vært lettere om de hadde vært det:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Er du samme person som skriver de andre innleggene om kyssing og elsking? Opphengt?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Har sagt i fra men det blir ikke respektert.
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Greit for meg dersom det er greit for ungen.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Ok. Syntes bare det ble litt mye om samme tema.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har faktisk tenkt på det samme- man kan utrykke sin kjærlighet ved å gi en god kinn til kinn klem i stedenfor å kysse en baby på munnen. Men da tenker jeg på eldre tanter og onkler- slektninger som ikke er så "nære" kanskje. Synes det er greit at foreldre gir masse kyss og nuss til den lille:) MEN når eldre folk driver på sånt er det litt rart...i hvertfall for meg... Har svigerforeldre som gir aldri kyss eller nuss til barnebarnet, men gir mye kos og kinn til kinn. Litt nussing ville ikke skade:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå