Gå til innhold

Takler dere skrekk filmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så redd, føler det er folk rundt meg i huset hehe. Så jeg har nok blitt for gammel. Nå ser mannen på skrik 3, og jeg har satt dataen på fanget på en høy pute slik at jeg ikke ser tvn. Jeg som var på kino og så 1en da den kom ut, og syntes den var sååå bra!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett utrolig mye skrekkfilm i mine yngre dager. Men de siste 5 årene har det vært full stopp. Jeg fikk nok, var konstant engstelig og nervøs, så jeg tok til vett og kuttet ut. Nå kan jeg se en og annen. Har sett "fritt vilt" 1 og 2, og det gikk helt greit. Men så en film som heter "My little eye", som skremte vettet av meg. Det lureste er selvfølgelig å la være :)

Skrevet

Huff nei, skrekkfilmer vil jeg helst slippe å se på.

Skrevet

Syns de fleste av såkaldte skrekkfilmer er så elendige at jeg stort sett ender opp med å le av de og da gidd jeg skjeldent se slike filmer....de bare irriterer meg. Jeg elsker spenningen, men får den kanskje bare en gang i løpet av en film og resten sitter jeg med chipsen og koser meg og ler...da blir det bare idiotisk. Sist jeg husker jeg var skikkelig redd var jeg rundt 10-12 år og så "the shining" for første gang.

Skrevet

Ser ikke skrekkfilmer om jeg er alene hjemme..... men sammens med andre går det helt bra.....foreløpig...hehe:))

liker det egentlig litt....

Skrevet

Da jeg fylte 18 år gikk en venninne og jeg på kino med 18-årsgrense for første gang. Vi var så naive at det slo oss ikke at det var en grunn til at det var 18-årsgrense. Filmen het "Cat People" med Nastassia Kinski, så vi trodde det hadde noe med katter å gjøre.

Så jeg var ikke forberedt i det hele tatt! Jeg hadde aldri sett en skrekkfilm i mitt liv, og denne skremte vettet av meg. Jeg sov med lyset på i dagevis etterpå og skjønte ikke hvordan jeg nå skulle tørre å dra til USA, en av mine store drømmer.

Jeg har i grunnen holdt meg unna skrekkfilmer siden. Jeg synes ikke det er gøy å bli redd. Men jeg har reist til USA og har ikke sett noen svarte pantere ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...