Potetstappe Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Ser det er mye snakk om det her, og kikker på siden nå. Viste det til moren min som har jobbet med sko for alltid, og hun syns ikke det virket noe bra for bena etter bare å ha sett bildene.. Så jeg lurer, hva er greia med disse? Håper noen gidder å sette meg inn i dette:P ?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Enkelt å greit: For barn i barnehage som ikke går enda. Hvis de krabber rundt i store tunge vintersko faller de av:-p Stonz er konge:-) Men vi kjøpte sko nå når hun har begynt å gå litt:-)
Gjest 5 andre Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg vet om noen som har kjøpt det til fullt oppegående og bortoverløpende krabater. For meg er det et stort mysterie. Kan da ikke gi mye støtte til føtter eller ankler... Skjønner at det tydeligvis er en motegreie, men her i hus kommer det ikke inn...
Potetstappe Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2009 aha... For leste på siden nå, og der ser jeg at det er opp til 4år. Jenta mi er 2 år så det er kanskje ikke nødvendig..? Skjønte ikke at de kunne brukes både inne og ute, og dette med innlegg:P
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 De kan visst brukes utenpå vanlige sko også, da blir det jo mest som pynt ;-) Ikke så mye motegreie egentlig, men barn som ikke går skal egentlig ikke ha sko på, så da er det greit å ha noe mykt, varmt og tørt å ha på bena når de er ute.
Snuppa + Spire Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Hvis man bærer mye i sele/meis e.l, eller barnet skal sitte mye i pulk i vinter kan de være fine å ha. Har skjønt det sånn at de er vel egentlig ikke til å gå i? Fin til småttiser som ikke går:) da er det jo unødvendig å kjøpe dyre gode vintersko.
Gjest mphs Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Ungene skal jo ikke bruke sko før de kan gå stødig og da er disse supre. I tilegg er de veldig kjekke når ungen skal sove på dagtid i vognen sin(og det er gjerne til de er 2,5 - 3år ). Ikke godt å sove med skoene på og man blir fortere kald.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå