Gå til innhold

Min 1 åring har blitt så veldig klengete.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var som baby veldig flink til å leke alene på gulvet, har alltid vært en enkel baby, blid og fornøyd.

De siste 1,5 mnd er han kjempe klengete og grinete. han vil ikke være på gulvet, henger i buksebeinet mitt hele tiden, vil opp.

Hvis jeg går forbi han på gulvet uten å ta han opp så hyler han.

Er dette bare helt vanlig seperasjonsangst? skal jeg bare ta han opp? gå med han på armen? eller skal han bare få hyle?

de har kommentert det flere ganger i barnehagen at han er glad i å sitte på armen.

Han er ikke bare sånn med meg uten også med pappaen sin.

og det begynte før han begynte i barnehagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har et ekstra behov for nærhet ville jeg gitt han det. Han er bare ett år:) Snuppa vår har vært sånn i perioder. Særlig etter at hun begynte i bhg. Det er ikke mange timee de ser oss daglig, så da har vi ikke samvittighet til å avfeie henne med at hun nå skal leke alene de få timene hun er hjemme,

Hun var også flink til å leke alene på gulvet da jeg var hjemme med henne.

Nå har jeg vært hjemme med henne i noen dager og da har det gått seg til veldig, I dag kunne jeg lage mat og rydde frokosten uten å ha en grinete jente rundt bena:) Det er tydelig at de trenger masse masse kos og nærhet.,

(jeg sier ikke at dere ikke gir barnet deres det,m men siden du spør...:)

Skrevet

jeg er helt enig, og han får masse kos og oppmerksomhet. Men som sagt så begynte dette før han begynte i barnehagen. Så han var sånn når det var bare han og pappa hjemme i permisjon.

Skrevet

Men der har du jo svaret, han og pappa hjemme i perm, altså forandring i hverdagen og mamma borte:)

Det er helt vanlig og går seg til!

Minsta her er nå snart 17 mnd og hun er fremdeles sånn med meg når hun er sliten. Og her hadde pappaen hele permen! Så egentlig burde hun tatt det ut på ham:p

Det går over, bare gi barnet det dèt har behov for, det kan bli noen virkelig bra hyggestunder ut av det.

Jeg sitter med en i hver armkrok og ser barnetv og koser hver dag nå. Helt fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...