Gå til innhold

hva tenker dere om jenter som studerer IT.?


Anbefalte innlegg

Skrevet

F.eks sivingeniører, dataingeniører, informasjonsvitenskap, informatikk, IKT, osv?

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man tenke noe spesielt om dem da? Det er vel like lurt som andre fag, hvis man får jobb etterpå?

Skrevet

Jeg tenker at de nok står når de tisser.

Skrevet

Ikke noe spesielt i grunnen, det er vel heller normalen blant de jentene jeg kjenner. Hva tenker du HI?

Skrevet

At de kansje kan bli annsatt av mannen min. Han er på jakt etter folk.

Skrevet

Så lure de er, tenker jeg, som utdanner seg til noe man faktisk kan tjene penger på

  • 1 måned senere...
Skrevet

At de er like smarte som meg, som har valgt en spennende yrkesretning med gode lønnsmuligheter.

Skrevet

tenker også som over her hehe. spennende og fremtidsrettet yrkesvalg med gode lønnsmuligheter og enorme spenn av arbeidsoppgaver!

 

ellers at det er tøffe jenter som tør å gå inn i et så mannsdominert yrke! Det er ikke mange av oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...