Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 F.eks sivingeniører, dataingeniører, informasjonsvitenskap, informatikk, IKT, osv?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Kan man tenke noe spesielt om dem da? Det er vel like lurt som andre fag, hvis man får jobb etterpå?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg tenker at de nok står når de tisser.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Ikke noe spesielt i grunnen, det er vel heller normalen blant de jentene jeg kjenner. Hva tenker du HI?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 At de kansje kan bli annsatt av mannen min. Han er på jakt etter folk.
Tommage♀♂ Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Så lure de er, tenker jeg, som utdanner seg til noe man faktisk kan tjene penger på
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 At de er like smarte som meg, som har valgt en spennende yrkesretning med gode lønnsmuligheter.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 tenker også som over her hehe. spennende og fremtidsrettet yrkesvalg med gode lønnsmuligheter og enorme spenn av arbeidsoppgaver! ellers at det er tøffe jenter som tør å gå inn i et så mannsdominert yrke! Det er ikke mange av oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå