Mammaioktober Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har hatt menssmerter i hele dag. De er ganske vonde Har ikke hatt det tidligere i svangerskapet.. (er i uke 38 nå). Hvorfor får man det?
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 tror det har med modning å gjøre. har det innemellom selv, er 35+5. hatt det siden uke 32.
Mammaioktober Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 Blæ.. Haaater menssmerter!! Blir bare sur av de
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 hvis det er modning det betyr å ha dem så er det jo egentlig litt positivt:) kroppen forbereder seg til den STORE jobben..
Mammaioktober Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2009 Jaa :cD Hehe, kjenner det presser på her nede!! Det er virkelig snodig å kjenne på. Off nå gleder jeg meg altså..
Tigerpote Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Menssmerter er pyton når man har mensen, forferdelig skremmende når man er i 1. tri, men helt FANTASTISK i 3. tri, når man nærmer seg fødsel - iallfall etter 37-38 fullgåtte uker!)))) Jeg kjenner svaaake menssmerter til tider, og håper bare de kan komme med full styrke!
Mammaioktober Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2009 Hva er modning forresten? Bær over med meg...
Tigerpote Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Modning betyr vel at livmorhalsen blir kort, myk og åpen til fødsel:) Altså at noe er i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå