Ladycaliente Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Hvordan var svangerskapet i forhold til motsatt kjønn? Var det noe annderledes?
Ladycaliente Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2009 Var kanskje litt rart formulert, men var det forskjell på svangerskapene? Altså visse symptomer med jente og andre symptomer med gutt....hehe??
Brokade Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg venter nr. 2 nå..en jente.. og har en gutt fra før.. Med gutten fikk jeg kraftige symptomer på graviditet etter 1 uke! Ble også kvalm, men kun litt på ettermiddagen. Denne gang har jeg vært kvalm morgen til kveld, men samme varighet, til ca. 14 uke. Nå i 2dre semester har jeg plutselig fått lavt stoffskifte og er supertrett og sover svært mye. Ellers så merker jeg det litt tydeligere i bekkenet, men ikke noen store plager... ellers er jeg i fin form.. syns magen min virker litt mindre ut denne gang, men vet ikke om det er fordi jeg erindrer den siste perioden av forrige svangerskap med den ballongmagen jeg hadde da.. Ellers tror jeg egentlig det er tilfeldig hvordan svangerskapene utivkler seg og tror ikke kjønnet har noen særlig innvirkning på svangerskapet.. men man vet jo aldri.
Mamma'n_til_bamsemumsen Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 vært veldig like faktisk....hittil hvertfall... Kvalm døgnet rundt i fire mnd, og dårlig matlyst.... Gikk ned 5 og 6 kilo...
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har 2 jenter på 3 & 9 år, med dem så kastet jeg opp i 9 mnd i strekk. Så har jeg en gutt på 6 år, med han var jeg bare småkvalm de 2-3 første mnd... Tror jeg venter gutt denne gangen også, er småkvalm innimellom.. Men ikke så ekstremt som med jentene.. kvalmen jeg hadde har avtatt mye, og jeg er mye bedre i form nå enn da jeg gikk gravid med jentene... Så da får vi se på UL den 14 oktober om det er en liten gutt i min mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå