gutt2år+prinsesse.9des.09 Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Sitter her på sofaen og føler meg så sprengt, tungt å puste, blir kvalm, svimmel og føler bare ett stort ubehag alle stillinger jeg er i. Kan ikke huske at jeg hadde det så "slitsomt" forige svangerskap før akkurat på slutten. Er bare 31 og noen dager..
søte lille:) Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg også føler det sånn..Skal bli godt å bli kvitt kula om 6 uker.
Super-mamma-85 Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 ahhh jeg er helt sånn selv.. aldri følt meg så daff og uvell som nå.. :S bra det ikke bare er meg.. syntes det er mye plager denne gangen!
Nory Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Om det kan være en trøst..... Jeg er 39+1 nå. Fra uke 26-27 syntes jeg svangerskapet var skikkelig tungt...akkurat sånn som du. I tillegg til at jeg ikke hadde noe energi og hadde bekkenløsning følte jeg meg svimmel og uvel. Jeg var skikkelig deppa og skjønte ikke helt hvordan jeg skulle holde ut i flere mnd og regnet dessuten med at formen skulle dale hele veien. Tanken på det gjorde det hele ennå verre. Det rare er at selv om formen har vært stabil elendig i flere mnd., så venner man seg til det og tilpasser seg det nye aktivitetsnivået. Selv om jeg ikke har kunnet bevege meg mer enn noen hundre meter fra heimen, har måtte la mannen min gjøre det meste (noe som faktisk kan være litt frustrerende...tro det eller ei), har avlyst mye moro har jeg vennet meg til det. Om man bare aksepterer at formen er som den er, tenker at det viktigste du gjør er å lage barn og ikke skrur opp dine egne forventninger til hva du kan bidra med så blir graviditeten litt enklere. Sånn har det i hvert fall vært for mitt vedkommende - nå etterhvert. Men det er viktig med forståelse fra mannen og dessuten en sykemelding fra lege for å komme dit. Den minst viktige jobben du gjør nå, er den du gjør på arbeidsplassen. Bruk de få kreftene dine på noe du liker og gjør deg glad. Ikke bruk de opp på plikter. Den siste uken nå har formen dalt betraktelig og nå kommer meg ikke ut i det hele tatt lengre, men nå er det kun kort tid igjen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå