Spire nr.2 <3 Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Og det er en liten gutt som vokser i magen min HELT FANTASTISK!!! jeg er så stolt,så lettet,så glad,og gleder meg om mulig enda mer!!!Alt var bare bra med han,han vokser som han skal og alt er på topp!!! *så stolt*
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Gratulerer kjempe masse til dere Ble terminen flyttet noe eller ? je gskla på ul på fredag, termin pr nå er 9.mars, spennnende se om det stemmer Lykke til vider. Hurra, for en herlig tid:)
Anabelle2010 har født! Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Gratulerer med gutten ) Vi skal på UL i dag 6.10 og er VELDIG spent på hva vi får se. Først og fremst håper jeg vi får beskjed om at alt er bra, og så har jeg veldig lyst å få vite om det blir jente eller gutt. Har en av hver fra før
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Gratulerer så masse! Jeg var på ul i dag og alt så kjempe fint ut. Jeg skal ha ei lita jente <3 Moro å se hun sparket samtidig som jeg kjente det:-)
Spire nr.2 <3 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2009 Tusen takk jenter det var helt ubeskrivelig!!Vi var så heldig å få med oss 15bilder hjem,og i tillegg la JM innpå 4 små filmsnutter av han der han stadig er i bevegelse!!Forelsket..!!!hihi.. Termin ble den samme,som JM hadde funnet før,25.mars. For en lykketilværelse!!! Gratulerer til dere andre,og lykke til,til dere som enda ikke har vært
FrkBomst&Frø Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 nååå, kjempeheldig!! Gratulerer så masse! vi skal på UL 22.10 på ullevål, så enda en stund til. Noen som har vært på ullevål? er det vanlig å få 3d ul? Igjen, gratulerer så masse med lille-gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå