Hulda77 Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Skriv ei to do liste nå (yes, har tusen ting eg berre må få unna). Har lyst til å ha den på pc i staden for i filofax. Så korleis får eg til å stryke over??? Slik at det blir ein svart strek gjennom setningen. Er nemleg veldig motiverande å sjå at sida fyller seg opp med ting som er strykt ut
* 5 om dagen * Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 hmmm....da må du gå på oppsettet. Der jeg fant det gikk jeg frem på denne måten. hadde world oppe. skrev det jeg skulle. gikk til fanen sideoppsett,også trykket jeg på skrifter helt til venstre. nå må du helst ha markert med blått det du skal sette en strek over først. da huker du bare av det altrenativet som passer deg,og trykk ok. (på effekter) om du ikke skjønner hva jeg mente,så bare spør på nytt :-))
* 5 om dagen * Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 SORRY....sa feil. jeg trykket på den store Aèn,så kom jeg til valgmulighetene. skal altså ikke inn på skrifter..... men alt dette avhengier av at du har alle ikonene synlige.
Hulda77 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2009 Takk, 5 om dagen! Problemet er berre at eg har office eit eller anna. Har dessverre ikkje word, noko eg har sakna. Må nok leite litt rundt. Oppskrifta di var veldig grei
* 5 om dagen * Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 rart...jeg har også office, ikke den ekte engang,men jeg klarer å bruke denne for det. (er noe som lå på maskinen da jeg kjøpte den) må godta hver gang for å få den ekte senere...hehe... men den er grei å bruke. sikker på at du ikke har den noen sted? hos meg ligger den skjult under "alle programmer" som kommer opp da jeg trykker på start.
Hulda77 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2009 Når eg klikkar på den store Aen, kjem det opp val av farge. Så nå har eg den eine tingen eg har gjort på lista i raudt. Funkar jo det også Skal sjekke at alle ikona er oppe nå.
* 5 om dagen * Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 ok. her har jeg den store A en på nederste menylinjen,men ut av de som er øverst...om du skjønner. min A ligger på siden av abc, dvs der du kan rette stavefeil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå