Mamma til tre søte små Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 hvordan merket dere dette og hvilken behandling fikk dere?
Turtelina Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg fikk infeksjon i mitt første svangerskap. Begynte å blø i uke 19, og det ble bare verre og verre. Var innom på sykehuset flere ganger, men fikk hver gang høre at alt var ok. Ingen som tok noen prøver av meg. Dette førte til at vi mistet gutten vår i uke 21. Etterpå viste det seg at det var infeksjon i morkaka og fosterhinna. Men det var umulig å si om det var blødiningen som førte til infeksjon eller infeksjonen som førte til blødning. Hvis du har mistanke om at du har infeksjon, så må du be om å få sjekket CRP-en din (blodprøve) og om å få tatt en bakterieprøve fra skjeden. Hvis det da viser seg at du har en infeksjon, så vil du få antibiotika. Da jeg ble syk, fikk jeg masse kynnere som bare ble verre og vondere for hver dag. Verket også veldig nedover mot lysken. Etterhvert begynte det også å lukte vondt av blodet. Hvor langt er du på vei? Så lenge du er usikker på om du kan ha en infeksjon, så syns jeg at du bør be legen om å få sjekket det. Krysser fingrene for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå