Denice Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Har skuratt lært å strikke og sliter litt etter at jeg måtte ta opp igjen noen runder etter feilstrikking.. Strikker perlemønster (tror det heter det) og aner ikke om jeg skal begynne med rett eller vrang maske nå da... men en venninde sa noe om ve og strek under masken.. jeg har strek under første maske.. rett eller vrang jeg skal starte med da?
Dronningen! Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Om du har strek under første maske strikker du rett:o) Nå måtte jeg faktisk sjekke på mitt eget strikketøy....
Denice Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 Så da skal jeg ta av den og så strikke vrang, sant?
Dronningen! Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Om du har strek under masken på foregående pinne strikker du rettmaske nå....
Denice Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2009 Ååå.. så flink!! Ble en rar linje men samma det.. jeg greide resten og til og med å felle av lappen!!! Yuhuu.. stolt nå ja. Hehehehe
Dronningen! Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Gratulerer, nå er det bare å fortsette med flere lapper:o)
2søtesmåh Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Kan ikke hjelpe, men vil si "Stå på"....Er så få som strikker nå til dags, viktig at noen tar den arven videre..Har tanter og mor som strikker massevis,- men problemet er jo at det koster mange ganger mer og kjøpe garn til hjemmestrikk enn å kjøpe ferdigstrikk på butikken..... Kunne en gang i tida strikke, men ikke vedlikeholdt..Når jeg blir "gammel og grå", skal jeg ta det opp igjen:o) Atter en gang;- Stå på og lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå