Gå til innhold

ugh, har en tøff dag....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt tøffe ting å gå igjennom i livet akkurat nå.... nå som ting egentlig skulle bare være fint og godt med en liten lillebror i magen....

skulle så gjerne kunne knipse og forandre ting og tang akkurat nå!

Ikke en god dag... og hjemme alene hele uka... skikkelig god timing det også! Ugh... masse tårer her gitt... og det er ikke bare hormonene som gjør det... kan bare ikke fortelle alt her...

men varmer et mors hjerte at lille gutten min på 2 år merker at noe er feil og kommer bort... gir en klem og sier: "Det går bra mamma, det går bra!" Da letter hjertet litt ihvertfall... og man får troen på at det går jo sikkert bra til slutt... bare så tøft å komme dit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du får en bedre dag i morgen, bruk gutten din som motivasjon. Skjønner at det varmer mors hjerte at lillegutt på 2 år trøster deg men har bør vel heller sjermes for mammas tristhet.

Skrevet

ja, var skjerme jeg prøvde på da... men var ikke så lett det heller... tårer kommer jo rimelig ukontrolert noen ganger... men et smil kom med han og hjalp masse... det er sikkert greit for han å se at trøsting hjelper! Blir nok noen tøffe dager fremover... men håper det blir lettere for hver dag som går da... har troen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...