Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 jeg har fått den ære å være forlover for min beste venninne. og da hører det jo med at jeg skal holde utdrikningslag for henne:) så jeg lurer på om det er noen som har noen morsomme forslag til meg?? aktiviteter, leker osv... hva hadde dere ønsket/hva hadde dere??? jeg bor i nærheten av en by, men huset mitt ligger litt utpå landet. og laget vil bli holdt i slutten av mars/beg av april...
2flottebarn;) Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Har aldri arrngert, men har vært med på noen. Det mest vellykede jeg har vært med på er, ta opp video mens dere intervjuer den kommende mannen, finn på seriøse og morsomme spørsmål. Hvor mange barn, hva er hennes beste/verste side, hvilken kroppsdel er mest sexy, hvilken kroppsdel synes hun er mest sexy på deg.... På utdrikkingslaget viser dere videoen, men stopper etter hvert spørsmål - så må bruden svare hva hun tror han svarer! Veldig morsomt! hvis du skjønte hva jeg mente da, hihi.
*LilleTroll + spira Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Liker hun fart og spenning, å bli utfordret, bli dullet med, glad i mat, danse...?! Kan være litt greit å vite hvilket utgangspunkt du skal jobbe ut ifra! Har 2 ganger (hvorav jeg arrangerte selv den ene gangen) tatt med hele gjengen på dansekurs! Utrolig moro. Danset flamenco en gang og linedance en annen...Hun jeg var forlover for er ikke kjempe glad i de store sprell, så tok utgangspunkt i en koselig dag med jentene. Først ble hun sendt på make up, deretter hadde vi lunsj ute i hagen hos ei venninne. Etterpå dro vi og dansa linedance..deretter hjem til ei anna hvor vi hadde picnik på gulvet og spiste sjøtapas. Etterpå hadde vi diverse leker. Syntes det var litt vanskelig å slappe av skikkelig selv den dagen, for jeg ville så gjerne den skulle bli velykket... og man blander jo (gjerne/ofte) venner av den kommende bruden som ikke kjenner hverandre fra før. Fisk litt og forhør deg med bruden, uten å avsløre deg selv
fresh Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 så gøy da Jeg vil bare anbefale deg å gjøre noe som alle kan være med på. Har hørt om flere utdr.lag der bruden flyt i helikopter, og etterpå går til hudpleie, og etter det får hun makeup lagt hos makeupartist.... Det er jo kjempe kjekt for ruden, men blir litt kjedelig for alle som må vente så lenge. Men det skal jo være litt stas på bruden, så noe må hun få Spørs om hun liker fart og spenning. Jeg har selv sagt til min forlover at jeg vil at mest mulig skal kunne være med, og siden det kommer mange studenter må det ikke være så dyrt på hver person. Kan du finne en plass de har teamwork for eksempel? det er gøy, og alle kan være med de har ofte sånn at det går an å grille samtidig. det er kjekt, og så kan dere finne på noe annet etterpå. Ellers er det utrolig kjekt med en lek der dere filmen kommende ektemann, og spør han spm, som eks "hva var det første du la merke til ved henne" "hvorfor falt du for henne" "nevn den kjekkeste dere har gjort sammen". Så på utdr.laget hennes får hun se han på film når ders spør spm, så skal hun prøve å jette hva han svarte.. Jeg var med på dette en gang, det var kjempe kjekt, bruden ble så rørt over alt han husket og det fine han sa, alle begynte å gråte, hehe. Så filmet de også henne når hun svarte, klippet det sammen, og viste i bryllupet Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 tusen takk for svar:) det var en god ide det med filmen:) det tror jeg jaggu jeg skal prøve å få til:) kan samle jentene som skal være med i utdrikningslaget også kan vi finne på noen artige spm:) hehehe ¨ HI
twentysomething Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Anbefaler tre ting; - Samle jentene på forhånd for å få ideèr og innspill. Man behøver ikke å tenke ut alt alene. Etter du har samlet inn innspill velger du ut det du synes passer best for bruden. Vær flink til å delegere oppgaver til de andre underveis, slik at du slipper å få aaalt for mye å gjøre... - I det samme møtet, så bør du avklare hvor mye deltakerne er villige til å betale. Om du får avklart dette på forhånd og får aksept, så vil det bli enklere å planlegge hva dere har råd til å finne på og mindre misnøye ifht. at det blir dyrt. - Husk å finne på noe dere kan gjøre sammen alle sammen. Jeg synes de utdrikningslagene der alle har gjort noe, ikke bare bruden, har blitt de mest vellykkede. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå