Trallllle Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Legger ut for en venninne.. Hun får ikke mensen, derfor må hun gå på provera. Og nå vil hun begynne å prøve men får jo heller ikke eggløsning. Derfor er hun satt på pergio i tillegg.. Noen som har erfaringer med dette? Kan man begynne på pergio selv om man ikke får mensen, altså at hun bare kan begynne denne mnd hvis det viser seg at hun ikke er blitt gravid.. ? Er jo å kaste bort mye tid på å først gå på provera for å få mensen for så å gå på pergio. Hun er også satt på blodfortynnende og skal ta 1,5 tbl i 5 dager med pergio.. Ble et veldig rotete innlegg men håper noen har noen innspill på hva dere har gjort;)
pcos Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ble anbefalt å ta provera dersom jeg ikke fikk mensen før jeg tok pergotime. Dette for å "renske" opp i livmoren slik at den skulle være best mulig klar for å ta imot en liten spire. Vet ikke om dette stemmer, men det var det jeg fikk beskjed om hos gyn.
Trallllle Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 Tusen takk for svar:) Ventet du til ikm med å begynne på provera da i tilfelle du kunne være gravid, eller begynte du på pillene en uke tidligere sånn at syklusen ikke ble forskyvet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå