<3 mine søte små<3 Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 jeg har begynt på p plaster etter 1 år på p sprøyte. og synest det er greit. hadde bare 3 dager mens:) og så glemsk som jeg er, er det toppen å bare skifte plasteret 1 gang i uken
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Nei jeg vil ikke anbefale det med mindre du ønsker å bli gravid..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Eller hvis du setter det foran musa. Da tror jeg det virker greit..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ble gravid to ganger i løpet av fire måneder ved bruk av plasteret,tror Disneyplaster med Barbie på hadde gitt like god effekt....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå