Gå til innhold

Alenemødre burde fått medalje!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har verdens beste mann som nå måtte reise bort en periode med jobben..

Har vært alene med små en stund.. De har vært syke og jeg har vært syk..

Har aldri savnet mannen min så mye noengang som nå..

Og så tenker jeg: Tenk på de som har det slik hele tiden`???

Medalje til dere mørde og fedre som gjør dette alene hver eneste dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sant så sant. Men ingen mann er bedre enn ubrukelig mann.

Skrevet

Helt enig, bøyer meg i støvet for aleneforeldre (stort sett mammaer).

Skrevet

Der sa du det, 21:02.

Skrevet

Jeg har vært alenemor, og savner det. Har nå en mann som ikke gjør noe, og det betyr altså at jeg må gjøre alt arbeidet for han også.

Nei, det er ikke bare å gå. Men det er lov å si at jeg savner alenemortilværelsen, for jeg hadde det mye bedre da.

Skrevet

Jeg har også en dyp respekt for alenemødre. Disse damene som sitter med hele annsvaret alene gjør en fantastisk jobb.

Skrevet

Hyggelig at vi aleneforeldre blir sett opp til, men for min del blir det litt feil også. Jeg opplever det faktisk ikke som tungt å være alene med barnet mitt, selv om jeg ikke har noen avlastning i nærheten. Man gjør det man må og omstiller seg etter situasjonen. Har kun meg selv og barnet mitt å rydde etter, og kan gjøre ting på min måte.

Tror det oppleves mye vanskeligere for dem som er vant til å være to, som deg HI, når du plutselig må være alene i en periode. Og hvis barna har vært syke er det jo unntakstilstand, det er selvsagt veldig slitsomt å være alene da, men hverdagene er jo ikke sånn for oss aleneforeldre, ihvertfall ikke meg! Til hverdags er vi friske og raske og har gode rutiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...