Gå til innhold

Hvor mye samvær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet er 4 år og far bor 12mil unna. Hvor ofte og lenge bør han ha samvær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen meninger eller erfaringer her?

Skrevet

Syns ingen her NOE om dette?

Jeg er dritfortvilet, advokat i bilde og meklingsattest rundt hjørnet. Trenger noen råd. Please...

Skrevet

Prøv å bli enige . oppfør dere som voksne folk og finn ut hva som er best for deres felles barn.

Kommer ingen vei med krangle, er bare den lille som taper på det

Har vært gjennom det selv, og angrer bitter på det i dag at jeg ikke var annet en ei egoistisk kjærring som ikke tenkte på sønnene mine

Skrevet

Annen hver helg? Evt. pluss fredag eller mandag siden det sikkert blir for styrete med en dag i uka i tillegg?

Eller hva mener du selv, er det noen grunn til at han ikke skal ha "vanlig" samvær?

Skrevet

Standardsamvær er vel en ettermiddag i uka og annenhver helg. Ettermiddagen i uka er jo lite gjennomførbar når far bor så langt unna, men helgene kan vel fortsatt gjennomføres på vanlig måte hvis det ikke er særlige grunner til noe annet? Noe velger å utvide helgene til mandager når det er mulig for å kompensere for den ettermiddagen barn og far mister. Men det er det jo ikke alle som får til med tanke på jobb osv da.

Lykke til uansett!

Skrevet

Jeg tenker veldig mye på barnet, men er bare en mor og vet ikke hva som er vanlig. Eller best. Litt råd i en vanskelig situasjon kunne vært fint.

Skrevet

Hva er 'hvanlig samvær' altså hva er antall overnattinger. Vi har kranglet om dette i fire pr nå...

Men hva er egentilg definisjonen av en helg? fredag til søndag eller fredag til mandag?

Nei vanskelig med ettermiddagen når vi bor så langt fra hverandre.

Skrevet

En vanlig samværshelg går fra fredag til søndag, altså to overnattinger. Men det kan jo bli lite tid om en må bruke lang tid på reise til og fra samværet - og ikke minst masete for barnet. Da kan det være lurt å forlenge samværet med en natt - hvis en har mulighet til det da.

Skrevet

Han jobber ikke så han vil helst ha delt omsorg, Det er ikke jeg med på, syns ikke det er riktig sidenvi bor så langt fra hverandre. Men han vil ha fire overnattinger. Han setter barnet til bestemor når han må jobbe..

Skrevet

Han mener at han har mindre samvær enn alle. Med fire overnattinger?

Vi har aldribodd sammen.

Skrevet

Annenhver helg, annenhver jul/påske , annenhver høst/vinterferie og minst tre uker sommerferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...