Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 noen som kan hjelpe oss å lage 1 eller 2ukers meny med middag, helst ikke middag som tar lang tid i heverdagen da sambo ikke er hjemme før rundt 4 å skal da lage middag. sambo liker ikke fisk så det må ikke være fisk hverdag heller, men noe fisk er greit til meg å vesla;) så no må dere komme med deres beste middagsretter som ikke tar lang tid...
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 - Spaghetti med Dolimio-saus (verdens beste pastasaus på glass) og kjøttdeig. Du trenger 15-20 min. - Risengrynsgrøt - Tomatsuppe med kjøttboller eller pølse oppi - Fiskeboller i hvit saus, fiskekaker eller fiskegrateng (for dere som vil ha fisk) med potet og gulrot til. Sjekk også ut denne siden: http://www.middagshjelpen.no/ Der er ukens meny; MENY UKE 41 * Pølse og potetmos med smør, fersk pepperrot og frisk tomatsalat * Laksepasta med gulrøtter og sukkererter. * Timianluktende sopp-panne med tyttebærsalsa. * Pernilles kremete kyllinggryte med soltørkede tomater, spinat og gulrotsalat.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Den var kanskje ikke så snedig som denne siden... Her kan du velge hvor kort tid middagen skal ta! Og mange fine oppskrifter! http://dinmat.aftenposten.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Middag/(tid)/tyve
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 har ikke mange, men om flere skriver får du sikkert en lang meny:o) Superlett og supergodt med fisk: En boks creme fraische Fisk (vi bruker laks/ørret) nok En liten håndfull reker Purre eller annet grønt man liker Hvitløk og sweet chilisaus etter smak Dette kokes opp til fisken er gjennomkokt og helles over spaghetti. Nammenam!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2009 takk for tips, var masse godt her;)
Tired mama Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Rema 1000 har en kampanje gående, der en kokk har satt opp ukesmenyer. Dette er middager til under 100-lappen for en familie på 4. Jeg er helt elendig når det gjelder mat og eier ikke oppfinnsomhet, så jeg tenkte faktisk å benytte meg av dette... Du finner det på rema.no Om det er bra, kan jeg dessverre enda ikke svare på... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå