mamma&piratene Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Når han rører på seg langt "der nede" nå, noen ganger må jeg rett og slett hyle og jeg klarer omtrent ikke gå... sukk er det vanlig å ha det sånn lenge? Kan ikke huske at jeg opplevde dette med førstemann.
:)novemberbarn:) Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Babyen min har også sparket meg mye nede i underlivet ganske lenge. Det er både ubehagelig og vondt:( Hos meg skjer det når jeg sitter eller ligger.... En skikkelig bokser inni der:)
minimy m Emma & Emil! Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Yepp har det sånn jeg oxo!! Akkurat som om noen stikker kniver å vrir rundt nedi der.... Helt forferdelig!! Men jordmor sa det var hodet som festa seg.... Ell datt lengere ned!! Hadde det heller ikk sånn med snuppa!! Lykke til! Klemmer fra
Nettisen:) Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Kanskje ikke svaret du vil ha, men jeg har hatt det sånn i flere uker, har trodd jeg har hatt urinveisinfeksjon flere ganger, kjennes ut som han skrur hodet nedover i håp om å komme ut;-) Men, det er vel bare et godt tegn, og jeg skal settes igang imorgen tidlig, så bare å bite tennene sammen, det er snart over:)
<3 mamma til 2 jenter <3 Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 jepp,har det på akkurat samme måte!det er sinnsykt vondt og jeg hadde det ikke i det hele tatt sist gang jeg gikk gravid.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Er det slike kniv-stikkende smerter? Jeg hadde dette og fikk beskjed om at det var modning. Hadde det i flere uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå