Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 jeg sminker meg ikke så ofte. fordi jeg rett og slett føler øynene ikke syns noe særlig med de mascaraene jeg bruker... kjøper ikke dyre. bare sånne billige. så er sikkert derfor. men har nå bestemt meg for å bruke noen 100lapper på dette her, så hvilken?? den må være fyldig, bue vippene og fremheve øynene mine...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Er kjempefornøyd med Define-a-lash, den grønne. Billig og bra, får laaange , buede vipper av den. Har prøvd mange typer, men ingen andre gir mine vipper så mye lengde og schwung. Blir fyldige også, i hvert fall hvis man legger flere lag. Prøvde den nye Lash Stilleto, men den var ikke like bra.
2 små og en undulat Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Ingen slår dramatic look, Max Factor:) Jeg har prøvd MANGE mascaraer, og spesielt i den tiden jeg jobbet på Vita. Max Factor, synes jeg, er den eneste mascaraen som gir lengde og masse fylde. Den er dessuten fin å bruke til hverdags som til fest, da det bare er å påføre litt mer for å få "dramatic look"
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Lancome sine nye, hypnose drama. eller helene rubenstein spectacular macare. Kjøp de på strawberrynet eller ebay så sparer du litt penger ;-) Husk at det må være under 200 NOK ellers kommer momsen i tillegg og da er det ingen god deal... Så i et KK at en annen av Lancome sine mascaraer vant best i test, den heter extencils, men er nok mer en forlengende enn en volum mascara. Mange som sverger til dior sin diorshow også.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Finnes mange gode mascarar der ute, mine favoritter er max factor sien. Eneste jeg vil råde deg til og styre unna er Body shop sine...Har prøvd flere og de er fullstendig uduglige....
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 oj, her var det mange forskjellige svar...hehe..ble nesten ikke noe klokere:)anonym 21:09, hvilken max factor da? er det ikke flere typer av de?
Mom2Two Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Liker best Lancôme Défencils. Men jeg liker ikke slike "unaturlige" vipper, at de liksom blir veldig tykke og buede. Jeg vil bare definere de jeg har, så de ser naturlige ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå