Tommage♀♂ Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg, som har vært likegyldig til, eller kanskje på grensen til motvillig til, har nå bitt i gresset. Jeg, som har tenkt at Dibbere er så lettlurte og faller for "gruppepress", redde for å havne utenfor osv. Jeg snakker om REIMATEC. Min datter har nå fått sin første ( og siste??) Reimatec-dress. Hvem skulle ha trodd det? Nå gjenstår det å se da, om jeg havner i supportergjengen, eller om jeg vandrer tilbake til billigere merker... Kjøpte hvertfall rød, tilfelle den skulle vise seg å holde mål, så kan lillebror arve den neste år.
En_av_hver Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Er du helt sprø???? RØD TIL GUTT???? Nå kommer du virkelig til å få høre det her inne hi, hi.... Jeg har akkurat bestilt RØD Bergans-jakke til junior jeg...., men ikke si det til noen;-)) Håper du blir fornøyd med dressen da:-)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Rød er da fint til gutt det! Ikke nødvendigvis noen jentefarge i mine øyne hvertfall! Skjønner ikke helt at folk føler noe press til å kjøpe Reima jeg. Kjøpte det først i vår jeg, til min 1-åring, fordi jeg ville ha et kvalitetsmerke og mange anbefalte det. Men aldri følt noe press på det nei.. De sa i barnehagen at de som hadde det alltid var tørr og varm, that´s it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå