Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Hehe regner med du prøver å være morsom siden du har skrevet det feil selv.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Haha, det var dagens. Håper du er klar over at du har skrevet det feil selv?
Tommage♀♂ Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Norske ordbøker Bokmålsordboka Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'ANSENNITET' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 HAHAHA. Så søt du er, jeg har lang nok ansiennitet til å kunne stave det jeg...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 He he, så komisk, HI...der dreit du deg ut. Det skrives slik som annie 20:23 skriver det.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 HI her. Selvfølgelig er jeg klar over at det var feil, var bare litt gøy å skape litt "hysteri" her inne, he he. Dere bryr dere om mange unødvendige ting ser jeg, hi hi. Har dere ikke noe bedre å bruke tiden på? Å nei, jeg sitter ikke her dagen lang. Første og siste gangen jeg var her i dag. Og her er det mange lettlurte fjols!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå