Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Det blir treff på Egon på Jessheim klokken 11 på Torsdag Vel møtt Ps. ingen behøver å tilkjenne gi nick hvis de ikke ønsker.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Kommer til å være der på en aldri så liten spiontokt, jeg... kanskje jeg kan opparbeide mot til å si hei også. Vi får se, må se om dere ser farlige ut først.
Regnbuens barn™ . Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 he he, så søt du er ;-) Jeg satser på at du slår deg ned med oss, blir så koselig så!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Kanskje jeg også kommer for å spionere litt på dere, hehe....
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 En som bor i Nes kommune på Romerike eller i Akershus om du vil.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Nes suger! Sier alt at dere drar ut av kommunen for å treffes. Og ja, jeg har bodd der (i 13 år).
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 Vi får ta på oss spionhatten, ja.. og gjemme oss bak avisen. Neida, jeg har faktisk kjørt litt sakte forbi noen barnevogner i området og jeg syntes et par av damene så veldig trivellige ut, så var det bare å tørre da. Kan man komme uten baby også? Dvs, jeg har en stk. baby men er ikke sikker på om jeg vil ha den med.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #12 Skrevet 5. oktober 2009 Kanskje vi skal ha et spiontreff da.... Hehe..... Hvor i Nes er du fra?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #13 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har bodd der i 30 år og i, i allefall, 8 generasjoner. Nes suger IKKE. Strålende kafe muligheter avgjør ikke om et sted er flott og bo eller ei.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #14 Skrevet 5. oktober 2009 du kjenner jo ikke til annet, og passer sikkert fint inn i trangsyntheten som hersker i kommunen
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #15 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er fra Haga. Jeg så tvilling mammaen på helsestasjonen og tenkte AHA, det var HUN som skrev her inne, så ut som en riktig koselig dame. Jeg vil være hun med mørke briller i et hjørne, lol. Du da, hvor er du i fra?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #16 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg lurer på hvem som er trangsynt her 2208, skal faktisk sette en god del penger på at jeg både er mere bereist en deg og at jeg kan flere språk en deg.. mohohoho
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #17 Skrevet 5. oktober 2009 jeg skjønner godt at du er reiselysten!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #18 Skrevet 5. oktober 2009 en kommune med 18.500 folk - og dere må til jessheim for å finne et allright sted.... jadda!!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #19 Skrevet 5. oktober 2009 Fra andre siden av glomma..... Er det en tvillingmamma fra nes som skriver her inne? Har sett to tvillingmammaer på helsestasjonen, ei som er litt voksen og ei ganske ung ei( lyst hår, hun er fra fjellfoten....Hva var det hun het igjen da....?)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #20 Skrevet 5. oktober 2009 Det er veeeeldig få spisesteder/restauranter i Nes, så det er kanskje ikke så veldig rart at vi må reise ut av kommunen. Her er det fler små bakerier og slike ting. Nes er en super kommune, og jeg kommer aldri til å flytte. Er sjeleglad for at jeg flyttet fra Røyken. Mye bedre i Nes! (^^,)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #21 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg vet ikke hva hun heter Dette skjedde. .. jeg leste om en tvillingmamma fra Haga her inne, så tvillinger og en søt mamma rundt statoilstasjonen, så de senere på helsestasjonen og slå 2 og 2 sammen og fikk 5.. tror hun er lærer.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #22 Skrevet 5. oktober 2009 Kanskje jeg skal ta mørke solbriller på og finne meg et hjørne på Egon. Jeg er ingen nesbu, men veldig nærme. Og det er lenge siden jeg var på Jessheim, stort sett havner jeg på Thon.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #23 Skrevet 5. oktober 2009 Du er hjertelig velkommen til spion kroken! Spiller ingen trille om du ikke akkurat er fra Nes, vi er åpne for et fargerikt felleskap.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #24 Skrevet 5. oktober 2009 Takk for det, men jeg har ingen baby lenger heller, minsten er snart 1,5 år. Tiden går så altfor raskt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #25 Skrevet 5. oktober 2009 Urettferdig med treff på jessheim uten å invitere jessheim mammaene for tenk:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå