Gå til innhold

dere som har peilig på ansenitet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 8 års ansenitet i arb livet, som pleieassistent. Når jeg til neste høst begynner på vernepleiestudier, og etter tre år er ferdig, begynner min vp lønn på null ansenitet, eller får jeg overført den ansenitetet jeg har som asistent til vp-lønnen min???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener all ansenitet skal tas med.. Men om du får noen ansenitet for studiene vet jeg ikke.. Noen som vet det?

Skrevet

Bare relevant ansinitet taes med. Jeg har for eksempel hat et par leger med mer enn 10 års praksis annsatt som gårdsarbeidere. De begynner da på 0 ansinitet.

Skrevet

Nei, det vet jeg at man ikke får, for anseitet er jo noe man får i arb-livet. :) Men er usikker på om ansenitet som assistent gir uttelling som ansenitet som vernepleier...? Er jo trossalt anseniteten som vernepleier man får høyere lønn for? Ikke ansenitet som assistent??

Skrevet

Ok, men deltidsarb i 8 år på sykehjem? fast ca 25% stilling, pluss ekstravakter, vil det gi meg noe uttelling som ferdigutdannet vp? HI

Skrevet

Hahaha, er det virkelig mulig å skrive ansiennitet på SÅ mange måte og ikke treffe rett en eneste gang?!

*ler meg skakk av denne tråden*

Skrevet

jeg er vernepleier og har fått ansinitet fra litt før og noe under studiet. men siden du har for så mange år kan det hende at du får et sammendrag... altså for 4.... jobber du på samme arbeidsplass etter endt utdanning får du skrevet det over men jobber du i en ny kommune går det på goowill fra personalansvarlig.... lykke til

Skrevet

Takk for fornuftig svar som ikke henger seg opp i skriveleifer. ;)

Skrevet

Når jeg begynte å jobbe som sykepleier så fikk jeg godkjent det jeg hadde jobbet med fra første arb.dag. Deltids som vaskehjelp, postansatt, bokhandler, og ekstravakter. Jeg fikk godkjent 10 år, og dermed full lønn som nyutdannet. Så jeg tror du får alt du har jobbet godkjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...