Gå til innhold

sykmelding


lillebebis

Anbefalte innlegg

Jeg er 10 uker på vei, men formen er helt forferdelig! Spyr hver eneste dag, som oftest 3-4 ganger i døgnet. Greier ikke og holde på mat og brekker meg for den minste lille lukt... Var til legen i dag og ble faktisk sykmeldt! Synes det var veldig tidlig å bli sykmeldt, men man skal vel ikke si imot legen :P

 

Er det flere som har blitt sykmeldt noen få uker ut i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært sykmeldt siden 7+4 pga småblødniger. Fra og med i morgen og ut oktober skal jeg gå i aktiv sykemelding. Litt kjedelig, men sånn ble det denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er delvis sykemeldt pga kvalmen. hvis du spyr mange ganger om dagen synes jeg ikke du skal ha det minste dårlig samvittighet for det!! det kan jo hende at kvalmen roer seg litt når du får slappe av og sove mer. når det gir seg kan man jo begynne å jobbe fullt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det egentlig er deilig å være sykmeldt, føler jeg kan slappe veldig mye av. Jobber i butikk og er veldig mye stress med å yte service til alle kundene når man er dårlig :S Men jeg har også studier ved siden av, så har nok å gjøre allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber også i butikk, og det var nok stresset/all løfting o.l. der som gjorde at jeg måtte melde pass. Jeg synes også det er godt å være sykmeldt når situsjonen er som den er, men trives også svært godt på jobb. Desverre mangler jeg evnen til å ta det litt roligere der når jeg nå er nødt. Så det var bra doktoren var litt streng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du må være flink til å roe litt ned! Er vel kanskje mulig og tilrettelegge arbeidsoppgavene for deg framover også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, det gjør da det på ett vis. Men er avd.leder for ei avd i en stor butikk, og arbeider til vanlig helt alene. Så å jobbe 100% blir visst ikke aktuelt... Godt jeg har flinke ansatte som gjør det jeg sier/peker på... Så kan jeg ta meg av adm. og papirarbeid. Jeg er heldigvis ikke spesielt kvalm, så kan godt sitte med det ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...