*Udon'tKnowMe* Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Har funne den fine jakka, men den koster 5400 kr.. er vel ingen jakker som er verd 5500 kr.. Så jeg tenker at viss den kommer på salg så må jeg slå til =P
Pirkeanonym Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Pleier å komme på salg til våren, men de forsvinner fort!!
*Udon'tKnowMe* Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 Til våren ja.. Var fryktelig lenge til det =P Sukk =P At jeg aldr lærer, skal ikke gå rundt i butikker å se..
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg kjøpte 2 jakker i vår/vinter...men ja de forsvinner fort...alle flokket seg rundt bergans stativet i butikken...tror det var mx sport og intersport... Elsker bergans...men det er såå dyrt;(
*Udon'tKnowMe* Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2009 Ja, det er altfor dyrt =/ må vel bare hive meg i sparinga..
*smula* Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Kjøpte jakka mi på 70% for to år siden! Bergans er genialt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå