syltetøy Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Endte i dag opp med en vinterdress fra h&m til 299kr. er nok ikke vanntett en gang.. fader for et impulskjøp. Den er rutete med rosa detaljer. Noen som har erfaring med denne? ellers noen gode dresstips som ikke koster skjorta? ser coop friends er best i test.. hmmm.. gruble...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Aner ikke hvordan de dressene er jeg. Men jeg kjøpte nameit dressen på reflex til kr 260. Hun er 9 mnd i jula så valgte å kjøpe en som er litt billig. Men den er ikke like vanntett som reima for eksempel. Syns nameit så veldig bra ut jeg da:) Men nå blir ikke hun ute i mange timer om gangen så hun blir våt.
syltetøy Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 okei. mitt lille frø på ni mnd blir heller ikke ute i timesvis og blir våt, så da får jeg kanskje bare slå meg til ro med denne. Heller bruke mer penger når de blir større og mer aktiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå