Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 hvor lang tid tar det ca, fra man sender inn søknad om det, til man får penger? (vestfold området,hvis det har noe å si!) på forhånd takk
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Spørs vel når man søker.. Jeg søkte i januar, og det tok 7 uker før den var behandla.. : /
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 jeg søkte i juni. har rett på OS fra og med augut men har ennå ikke fått noe. så får se om jeg får etterbetalt for 3 måneder nå i oktober... jeg HATER nav!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 såpass lenge ja. men hva gjør man da, så lenge uten penger??? får panikk av tanken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå