Gå til innhold

Erfaring med Stokke barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde i grunn bestemt meg for Stokke barnevogn, men så hørte jeg at det var veldig viktig at en evt vogn var god på vinterføre. Jeg har vel mine mistanker om at Stokke sine vogner muligens ikke er de beste å trille om vinteren, så håper derfor at noen har erfaring med dette. Kan jo informere om at vi bor midt i Oslo og har ikke akkurat tenkt til å fly beina av oss i skogen:)

Så om du, eller noen du kjenner, vil dele dine synspunkter omkring emnet, så ville det vært kjempe fint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke Stokkevogn selv, men det eneste stedet jeg har sett noen trille den vogna er inne på kjøpesenterene og jeg vil tro det er omtrent det eneste stedet den er grei å trille. Selv i Oslo kan det være snø om vinteren og da vil jeg tro den vogna er veldig tung å trille. Dumt å måtte være inne 2-3uker i strekk fordi du ikke klarer å trille vogna i snø.

Skrevet

Vogna er vell så og si umulig å trille i snø?!

Alle rundt meg som har vogna har ei annen om vinteren. Både pga påkeldning/pose men ikke minst føre.

Det er en ren asfalt og sentervogn, hvor en ikke kan finne hindringer av noe slag.

Bor du slik til at det er måket til enhvertid er det jo bare å løften den over alle snøskavler.....

Ellers er vell vogna helt super.

Skrevet

Æsj da.... Vi har jo en del mnd med vinterføre her i Norge, så blir jo avhengig av å kunne trille også på noe snø. Vognen er såpass dyr, at jeg synes det blir litt for ille å kjøpe en egen "vintervogn". Får nok spørre litt mer om dette hos en forhandler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...