Gå til innhold

Hvordan vet man hvilken hårfarge man passer best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten å ha prøvd mange forskjellige da....

Jeg var blond frem til jeg ble gravid, da ble det kommunefarget (mørk blond/lys brun, og nesten litt grått i). Jeg bleka håret helt, for jeg var jo ikke vant til å ha det så mørkt. Dermed er jeg fremdeles blond, men det ser jo så uekte ut, helt lys! Jeg har lyst til å farge det mørkt, men vet ikke om jeg kommer til å passe det..

Jeg har lys hud, blå øyne, mørke bryn og vipper...

Hva tror dere jeg ville kledd best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ogå naturlig blond.

du burde ha stripet håret i steden for å bleike alt. da ser det veldig naturlig ut.

jeg har gjort tabber et par ganger. farget håret mørkt, og angret. da stripte jeg det for å få det litt lysere, og etter noen uker stripet jeg igjen.

hvis jeg var deg, ville jeg ha stripet håret for å få mer liv i det så det ikke ser falskt ut. men ikke med en veldig mørk farge. mange tynne lysebrune striper hadde sikkert gjort håret ditt mindre flatt.

du kan jo gå til frisøren og spør hva hun/han mener passer deg best?

Skrevet

De fleste kler best sin egen farge, men av en eller annen grunn er det veldig få som tør vise den frem.

Skrevet

Du kan sammenligne hårfarger med fargen på dine vipper og bryn. Det høres ut for meg at du er mellomblond. Men jeg hadde satset og prøvd noe sprekt, jeg. Men det er nå meg. Har hatt alle farger som går ann tror jeg. Har du langt hår så kan det være litt mer risiko om du ikke skulle like det.

Skrevet

Hel farge er ikke fint uansett om det er blondt, brunt, rødt eller svart!

Den naturlige fargen på håret til de aller fleste er ikke helt lik over hele hodet, så hvis du ikke vil ha din naturlige hårfarge er striper i forskjellige nyanser finere enn helfarging.

Stripene bør heller ikke være så langt i fra den naturlige hårfargen, det er jo den resten av dine farger står i stil til(bryn, vipper og hud)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...