Gå til innhold

Jeg har sånn kjærlighetssorg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en gutt jeg virkelig trodde var den rette. Virkelig. Alt var bare perfekt med ham. Vi matchet på alle måter. Gikk kjempegodt sammen, perfekt kjemi.

Men så kom han frem til at han ikke hadde plass til en kjæreste i livet sitt nå... Pga mange ting (kompliserte familieforhold osv). Og derfor er det slutt.

Jeg skjønner ham godt, det er det verste. Men jeg er så knust. Han var nøyaktig det jeg ville ha, på alle måter. Og nå kan jeg ikke se for meg at jeg skal ville ha noen annen mann noen gang. eller bli glad igjen. er bare så knust. helt utafor.

på toppen av det hele føler jeg meg som verdens verste mamma lille.... fordi jeg er så trist og utafor. lar ikke lille se det, men merker vel at jeg er trist....

hvordan komme over ham? hvordan få det bra igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare sende deg en god trøsteklem og ønske lykke til..

Skrevet

Jeg forstår veldig godt at du er såret og lei deg.. Samtidig er det vel like greit at det kom frem nå enn senere. Dette går bra. Bruk tid på å pleie deg selv, bestill deg spa. Føl deg vakker. Les bøker-

Ha en fin kveld

Skrevet

jeg vil å sende deg en trøsteklem!

husk at du har lov til å være lei deg og du har lov til å gråte, men prøv å se glede i andre ting også:)

lykke til du:)

Skrevet

Tiden til hjelp,sier jeg bare..

mange klemmer sendes over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...