Gå til innhold

erfaring med solaray bringebærkapsler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har testet ut solaray bringebærkapsler før fødsel eller som tester det ut? Og i såfall hvor mange kapsler tar dere daglig? Når startet dere med kapslene? Og kjenner dere noe?

Jeg kjøpte de på lørdag, og har tatt noen kapsler, synes jeg har veldig mye smerter i magen og kjenner et nedpress. Er i 35+6 i dag. Hun i helsekosten mente det var greit å starte med de nå. Hadde vært kjekt å høre hva slags erfaring andre har med disse eller tilsvarende produkt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker disse og har brukt de siden ca uke 34. Er nå i uke 40 med termin førstkommende fredag, men merker ikke noe spesielt enda. Håper de har sin effekt ift elastisitet i vevet ifm fødsel og krysser fingrene for lite revning. Fikk også tips i helsekosten at disse burde spises ca 1 mnd etter fødsel også pga at det hjalp livmora å trekke seg sammen....så jeg kjøpte da en boks til likegodt.

....men vet jo ikke om det fungerer da jeg ikke har prøvd dette i foregående svangerskap.

Skrevet

Hei!

Jeg har tatt de kapslene fra uke 32. Fikk mer kynnere og menssmerter etter jeg begynte på de. Har tatt 3 stk morgen og kveld, og er nå 38+5. Er på 3. boksen. Begynte med modningsakupunktur i uke 36, og da ble det enda mer kynnere og menssmerter. JM og akupuktør sier dette er positivt for modningen. Det gjenstår å se hvordan fødselen blir, men føler det hjelper til på modningen:-)

Skrevet

Glemte å si at jeg nå tar 3 kapsler morgen og 3 kapsler til kvelds.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...