Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Salt kjøtt, poteter, gulrøtter og kålerabistappe
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Laksefilet, poteter, saus med basilikum og kokte babygulerøtter:-))
Knotten & lille persille Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Ovnsstekte koteletter, poteter, wok-grønnsaker og sjysaus.
Snuppa! Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Fiskepinner, poteter, brokkoli og saus.Ikke mye inspirasjon å hente her, er så lei av middag selv for tiden.
mamma >to gull Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 Medisterkaker, poteter og grønnsaker:-)
Mom2Two Skrevet 5. oktober 2009 #12 Skrevet 5. oktober 2009 Rester av fårikål (jeg er ikke kresen og oppdratt til å like "alt", men akkurat fårikål sliter jeg med, men spiser det jo..), rester av en pizza jeg laget på lørdag og tomatsuppe. Rene buffèen:-p
Fire småtroll Skrevet 5. oktober 2009 #13 Skrevet 5. oktober 2009 Ikke så veldig fantasifull i dag så det ble marinerte kyllingfileter på grillen med ris og salat til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå