1881 Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Ser flere selger brukte leppestifter, lipgloss, mascara på qxl. Jeg ville selv ikke kjøpt dette da det er stor fare for bakterier som i verste fall kan forårsake munnsår, herpes, øyebetennelse etc.. Lurer på om de som selger dette er klar over hygiene når de selger brukte produkter??
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Herregud, trodde du tulla, jeg. Nei, det ville jeg aldri gjort. Selges det brukte truser og tannbørster også?
1881 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke sett brukte dametruser, men derimot brukte boxere og truser til barn, er litt sjokkert over hva folk faktisk talt selger! For en tid tilbake var det til og med en person som skulle selge en brukt dildo som var brukt max 2 ganger, ville for all del ikke kjøpt noe slikt som var brukt av andre.
Gjest mphs Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Nei det hadde jeg ikke kjøpt. Jeg også syns det er veldig rart at enkelte selger brukte barne truser og sokker.
Tante Blås Squaw Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Høhø, vært ute for Stefania på finn.no? Nei, jeg bruker ikke sminke andre har brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå