olla Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Gode forslag?? Til jente, jeg skal være fadder.
thea - M har gull i gulping Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 jeg skal ha dåp nå snart og kan si at jeg tror jeg ville blitt glad for hva som helst, om det er penger, smykker, leker, klær. Men jeg hadde nok blitt mest glad for noe som varer lenger enn klær som hun vokser ut av måneden etter! Men du kan jo høre med moren eller faren om det er noe dem trenger/ønsker seg? er det noe som er veldig dyrt, kan du jo gi litt penger?
celodi Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Sett med kopp og fat Bestikk Bhgsekk Gyngehest Smykke,armbånd Smykkeskrin Penger Skinntøfler Rørospleddet Gåvogn Album Eventyr/sangbøker
olla Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2009 Ja, vet jo at de kommer til å bli glad for det aller meste, men ønsker liksom å gi noe spesielt, smykker tror jeg hun får nok av, penger synst jeg er litt kjedelig(sorry, men slik er jeg), klær er ikke aktuelt å gi i dåpsgave. Mulig bøker? bokserie? Noen andre gode forslag??
olla Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2009 mye bra her!! takk!! Flere gode forslag? Venter liksom på at jeg skal få en SUPER ide....
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Vi har gitt og fått Stol+bord med eventyrmotiv + navn og et dikt på Sangbok, eventyrbok, - Den hvite serien til Aschehoug Berganssekk med termos, bestikk i tre, sitteunderlag Smykker Armbånd Tripp Trapp fra Stokke
Jenny-penny Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Bunadsølje Gavekort på fotografering Det er mine beste tips:)
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 personlig maleri vi fikk fra denne kunstneren: galleriescape.com gå inn på galleri og så personlig bilde/foto montasje er kjempe fornøyd og har tenkt å bestille til venner og kjente :-)
mamman til to gutter Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg syns det er veldig koselig med barnebestikk, barneservise og eventyr- eller sangbøker. Det er ting de kan bruke nå når de er barn selv og som kan bli tatt frem igjen når de blir voksne og får barn selv.
sol2002 Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 vi fikk røros babyteppe til minsten, kjempe kjekke gave
engajente Skrevet 5. oktober 2009 #12 Skrevet 5. oktober 2009 Hvis du er litt kreativ så kjøper du en liten hvit benk fra Ikea (de hadde iallefall en søt en der, finner den ikke akkurat nå) og maler på navn og fødsels/dåpsdato
*toppris* Skrevet 5. oktober 2009 #13 Skrevet 5. oktober 2009 monogrambamse... http://www.scandinavianlife.no/epages/MonogramDB.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MonogramService/Categories/ExpandingMenu/MonogramService/Monogrambamsen&Currency=NOK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå