tintafant-m/2 jenter Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Skal på UL om 2 dager, og er veldig spent på om de ser kjønnet. Regner med det er nok ei jente siden jeg har 2 fra før. Symptomer; -uvel et par dager da jeg var et par mnd på vei, ingen kvalme eller oppkast -veldig trøtt i perioder -ømme bryst frem til for 4 uker siden -virker som om barnet ligger høyt oppe Hmm... egentlig har jeg ingen spesielle symptomer jeg... Med jentene var jeg litt mer kvalm, men ikke oppkast der heller.
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Tror kanskje jeg tipper gutt jeg. Litt usikker, siden du hadde litt like symptomer med de 2 jentene dine.... Nårtid har du UL? Skal du vite?
tintafant-m/2 jenter Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 Ul onsdag. Spennende. Jeg blir helt fascinert av "rekka" di jeg. Artig!
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Oisann ul nå på onsdag. Ikke lenge igjen. Ja da er jeg spent, husk å oppdater! Ja den rekka vår er til manges forbauselse skal jeg si deg. Synes faktisk at vi har klart litt av en bragd. Tror ikke det er så mange som har klart å få annenhver så langt som vi er kommet på rekka. Og alle er selvsagt med samme mann, he he min kjære samboer... Lykke lykke til på UL.
Mammatilsnart2:) Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har en gutt og venter en gutt til. Jeg har hatt samme symtomer som deg, men jeg tror ikke på noen ting lenger. For alt skulle tillsi at jeg skulle få jente denne gangen, følelsene mine sa også det, men neida en prins til Så masse lykke til
Januar-nurk Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Hei. Vi har to gutter og venter gutt nr 3. De to förste graviditetene var veldig like men denne har värt/er helt anderledes, bla. veldig kvalme og oppkast. Så nå tror ikke jeg på kjönn og symptomgreien lenger :-). Lykke til. Spiller ingen rolle hva det blir. Mine er så tett i alder at de får det jo veldig morro senere alle karene :-).
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Nei,jeg tror heller ikke på det med symptomer og kjønn lenger... Fikk to gutter først og var mye kvalm og kastet opp når jeg gikk med de...Orket nesten ikke mat,og ikke noe søtsug. Da jeg gikk med jente var jeg ikke kvalm mer enn ett par ganger på kvelden.Men så søtsugen!! Ble soloman når jeg gikk med henne:-) Denne gangen mente legen på ul at det var jente...men vært veldig mye kvalm i flere uker,ikke kastet opp da,men vært kjempesulten tross kvalme,aldri spist så mye jeg...men ikke søtsugen... Skal ha ny ul uke 17+3 så da blir det spennende å se om han så riktig..;-)
tintafant-m/2 jenter Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2009 Har vært på UL idag, men de klarte ikke å se kjønn. Ble sagt nå at jeg var i uke 16 så får ny time til en ny UL om 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå