Gå til innhold

Ery-max og amming. noen som har erfaring?? HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir satt på ery max fra i morgen av, men det er veldig forskjellig heg hører om amming samtidig. I felleskatalogen står det at barn som ammes sannsynligvis ikke påvirkes. Men ikke alle legene er enige.

Hvilke erfaringer har dere andre? Noen her som har stått på Ery-max mens dere ammet, eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med Ery-max, men da jeg måtte ta keisersnitt fikk jeg iv-antibiotika to dager, og deretter to forskjellige ab-kurer jeg skulle ta samtidig. Da jeg spurte legen om dette (fordi det står i felleskatalogen at det skulle rådføres med lege før oppstart av dem ved amming), sa han at om babyen fikk litt diare og magetrøbbel, så var det ikke så farlig. Det er mange (spes keisersnittmammaer) som må bruke antibiotika etter fødselen. Men som sagt så vet jeg ikke med Ery-max, men er du usikker så snakk med legen din=)

Skrevet

Jeg har gått på Ery Max etter begge mine ks-fødsler. Ammingen gikk helt som normalt og ingen av unga reagerte på det.

Skrevet

takk for svar. Har ikke noe lyst å slutte å amme, så det høres betryggende ut at andre har fått denne samtidig som de ammet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...