Gå til innhold

Dere erfarne bleieskifter, hvilken bleiemerke er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin om noen uker og skal begynne å forberede meg. Jeg lurer på hvilken bleiemerke dere anbefaler og hvorfor?

Kom gjerne med innspill :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til mine barn har jeg brukt Libero, da det er denne bleien jeg synes har vært best i passformen til ungene. Den er også den som har holdt barna tørrest og vi har i stor grad unngått lekkasjer. I tillegg så er det nå nytt at Libero bleier er Svanemerket og det synes jeg også har endel å si at vi hjelper til å verne miljøet. Blir nok Libero denne gangen også da jeg synes at Pampers var hakket stivere.

Skrevet

Tror det er veldig smak og behag. Jeg jobber i barnehage og synes det er helt klart best med barna som bruker libero. Synes bleien "holder "bedre på avføring enn andre typer. Har man en litt kompakt baby synes jeg pampers kan bli litt trang.

Har også noe å si at libero er miljømerket:)

Noen barn i barnehagen reagerer på pampers og får utslett av den..

Sikkert mye forskjellige meninger, men jeg går for libero:)

Skrevet

Har aldri likt libero synes den blir klumpete, bruker pampers når de er helt små, etterhvert ¨ått over til rema 1000 sine landlord. Synes de er de beste både på pris og kvalitet. Har aldri hatt våte unger.

Skrevet

Vi har brukt libero fra dag en , men også prøvd andre merker underveis.

Ingen som har slått libero enda.. :)

Skrevet

Syns egentlig det ikke er noe særlig forskjell på Libero og Pampers - like bra begge to! Har prøvd de ut på 2 barn!

Skrevet

Syns Libero er den beste, helt klart. Prøver jo andre innimellom, men liker libero best.

Skrevet

Hei, jobbet i barnehage i mange år, og ingenting slår libero.

Skrevet

Libero er best :) Har både erfaring fra min egen 2 åring,samt at jeg jobber på småbarnsavdeling. Barna med Pampers blir mer våte når de har full bleie og bleia blir klissete liksom. Og nå som Libero er svanemerket sier jeg bare GO LIBERO :)

Skrevet

til min unge passer pampers best.har bare prøvd den og libero så har kun de to å sammenligne med

Skrevet

Jeg anbefaler deg å gå på apoteket og få gratispakken man kan få der (du trenger ingen lapp fra internett for å få den, bare spør etter den), i den er det prøver på pampers. I tillegg bør du gå inn på libero.no og melde deg inn i liberoklubben, da får du prøver på libero. Begge pakkene inneholder flere prøver i de minste størrelsene og da har du så du kan prøve. Hvis ikke dere har langt til nærmeste butikk, så har dere nok bleier til at dere kan prøve hvilke dere syns er best til deres baby og så kan dere kjøpe det merket etterpå.

Vi har bare brukt libero fordi de satt best på sønnen vår. Når vi prøvde med pampers endte han opp med nesten tom bleie, men bæsj langt oppover ryggen.

Skrevet

Vi bruker Libero.

Jeg synes at Pampers lukter så lett urin.

Skrevet

Hei.

Tusen takk for svar jenter :-) Dere bekrefter ryktet om at libero er den beste bleiemerket. At den er svanemerket er en STOR pluss (jeg prøver stort sett å holde meg til miljøvennlige varer).

Når det gjelder gratisvarer er jeg skeptisk. Av erfaring vet jeg at det kan komme reklamestrøm etter at man har registrert seg et eller annet sted :-/

Jeg har fått par pampers av ei venninne og skal kjøpe et pakke libero. Så jeg får nok prøvd ut begge to, men et svanemerket vare gir høy stjerne ;-)

Nok en gang: takktakk jenter :-D

Skrevet

Jeg liker best Libero med tape og pampers up and go. Har brukt det på alle tre:)

Skrevet

egentlig pampers =)

Skrevet

Libero, ingen tvil. Har brukt dem til begge mine, og kommer garantert ikke til å bytte merke denne gangen heller.

Skrevet

LIBERO!!!!!!!!! har fem, og brukt Libero til alle, med små unntak av prøveperioder me f.eks pampers - men ingenting slår Libero

Skrevet

Vi sverger til coop sine bleier;) Syns at de er helt supre. Han har aldri vært gjennomvåt med disse bleiene. Dette er også en veldig "mild" bleie. Han fikk utslett av både libro og pappers, men etter at vi gikk over til coop sine så har også stumpen vært utsletts fri;)

Prisen er det heller ingenting og si på: 19.90 pr pakke på prix med coppkort;)

Skrevet

Syns Pampers er bedre når de blir litt større for de er ikke så klumpete. Men Libero er best når de er helt små syns jeg.

Skrevet

LIBERO!

både når de er liten og stor.

god passform,behagelig å ha på, holder godt på tiss og avføring.

har prøvd pampers,men var ikke fornøyd i det hele tatt, ble ofte våt igjennom klærene. bytter ofte bleier, men når de feks sover, så sover de til de våkner om morningen og har da tisset en del.Libero har alltid vært tett da,men pampers var det alltid vått.

Skrevet

Vi har brukt first price og er kjempe fornøyd med de :)

Skrevet

Pampers! Bedre passform og ikke så stive og klumpete som Libero. Har aldri hatt lekkasje med Pampers etter at "morsmelk-avføringen" ga seg - de første 6 månedene lakk Libero og Pampers akkurat like mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...