Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg ser på den kinesiske kalender nå. Ser at det blir jente. Men, stemte det med dere på den? De som så på den da Syns det er litt moro om det gjorde det
Snuttemor Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Er nå snart fødeklar med nr 3......har ikke stemt på noen av mine barn.
jussisuss Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg skal nå ha nr 2 som er gutt, har ei jente fra før... Stemte med begge mine
Sistah*G07*J09* Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 er jo to forskjellige kalendere. På den ene så stemmer det på meg, men den andre gjør det ikke det. Stemmer også ganske sporadisk på vennene mine og andre jeg kjenner.
Snuppa! Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Stemte på meg med jenta mi. Den sier jente denne gangen også. Den har faktisk stemt på alle i min omgangskrets som har sett på den, men jeg tror ikke selv det er fasiten på om man får gutt eller jente, men litt gøy er det jo
mamman til to gutter Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg sjekket på to kalendere sist og den ene sa jente og den andre gutt og heldigvis var bare den ene riktig ettersom jeg ikke fikk tvillinger. I tråder som dette pleier det å være ca 50/50 på hvor mange det stemmer på og ikke.
Prish Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 I følge kalenderen skulle jeg fått gutter, men det ble vist jente begge gangene.
Ladycaliente Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Det stemte med det på babyverden med nr1. Blir spennende å se om det stemmer denne gangen.
Brokade Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke stemt noen av gangene med meg, har en gutt fra før, og venter nå ei jente..
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Venter nr 4 i mars og om det stemmer så er det en gutt, får vite på UL den 14 oktober håper jeg Stemte med alle mine 3 første ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå