Gå til innhold

Er dette kjipt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo at det er tanken som teller og ikke prisen. men det er så vanskelig. Jeg og samboeren min har ikke god råd for tiden, og vi har en haug med familie og venner på begge sider som "krever" gaver. Ikke misforstå meg, jeg elsker å gi gaver, men merker i år at jeg har lite penger å gi.

Er det da kjipt å begynne på julegavene nå, og handle småting på salg?

Tenkte mest på søsken, og kusiner og fettere.. Kanskje kjøpe litt klær på salg, og pynteting..

Eller er det kjipt å få klær fra salg og oktober i julegave?

Kjøper selvsagt ikke noe som er skikkelig ut, men mer basic klær\topper og slikt som ikke går ut på dato.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er kjipt i det hele tatt, nei.

Jeg har benyttet meg av elleville dager på G-sport og handlet Bula-joggedresser til tanteungene for 399 i stedet for 699 og 799, som de koster i dag. Introduksjonstilbud og ikke varer som er på vei ut! Jeg har også fått tak i Timberland goretex fjellstøvler til min mor for 499 som ordinært koster 1299.

Jeg har også handlet fleecesett til ungene for 199 i stedet for 299 osv...

Mye å spare på på handle slik!

Jeg har også allerede kjøpt gavekortene og andre gaver som skal gis bort til jul, og har nå bare 2 julepresanger igjen! :-D

Det er deilig å være ferdig i oktober!

Skrevet

hvorfor skulle det være kjipt?

Skrevet

For noen dib damer er det kjipt å få gaver kjøpt på salg i oktober, det er bare å lese gamle innlegg om hvor såret de blir av gavene, men da spes. fra svigermor som kjøper ting og tang på salg.

Men for oss andre normale, så er det ikke kjipt å få gaver som er kjøpt på salg. Har selv kjøpt en del ting og tang på salg som skal være julegave.

Hvorfor kjøpe helt fine brukbare basisklær til fullpris, når man finner det på salg?

Skrevet

Vet at jeg har fått gaver som har vært på salg, men det bryr jeg meg ingenting om. Har blitt like glad for de gavene som for andre. Noen ganger mer glad for også, fordi det er ting jeg har trengt :o) pris betyr ingenting, det er tanken som teller. Og har man ikke råd til noe, så skal jula være en koselig tid der man koser seg med familie og venner!

Det vi gjorde i fjor i veninnegjengen var at vi gikk ut å spiste rett rundt jul. Det var istedet for gaver :o) da betalte alle for seg og alle kunne legge seg på den lista de ville. Vi gikk ikke på ett dyrt sted, men det var en koselig resturang med fine priser. Det ble billigere for min del :o)

Skrevet

Jeg synes ikke det er kjipt å handle julegavene nå i oktober.

Selv ble jeg ferdig med julegavene i september og handlet da en del av tingene på tilbud. Handlet ingen klær da.

Når man for det første ikke har så god råd for tiden, og da i tillegg venter barn rundt juletider, så får familie og venner bare godta det for mitt vedkommende!!

Dersom noen synes slikt er kjipt så er de sære og kravstore mener nå jeg! Det er tanken som teller!

Skrevet

Ikke kjipt, bare smart. Jeg kjøpte flotte Ulvang villmarksgensere i rein ull i går på xxl.no til flere av mine voksne tantebarn, 299,- istedenfor 599,-, lønner seg jo det!

Skrevet

Enig med 16.22. Veldig smart. Har mange venner som har begynt å kjøpe gaver nå, for det er så mye som er på salg. Kjempe smart. Skal gjøre det samme jeg også.

Skrevet

Det er det jeg planlegger å gjøre hvert år, men aldri klarer å gjennomføre. Det er jo ikke kjipt når du kan gi finere gaver fordi du fant de på salg!!

Smart, som flere over skriver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...