MissMe*med*lillegutt Skrevet 6. oktober 2009 #26 Skrevet 6. oktober 2009 Her kommer det en gutt i slutten av februar =o) Kjempe gøy =)
The Bad Gal Skrevet 6. oktober 2009 #27 Skrevet 6. oktober 2009 Oi, så mange gutter! Vi får ei jente vi da, termin 15.januar. Vi har ei jente på snart 2 år også, så her får vi brukt alle de klærne som såvidt ble tatt i bruk med henne:-) Har alltid hatt jentefølelse, og visste at neste jeg skulle bli gravid med også kom til å være jente, merkelig nok! Her vi bor blir det bare født jenter for tida, finnes knapt gutter i gata vår, så her kommer det til å ligge fedre med jaktriffle klar bak hver en hekk om 12-14 år fra nå av, for det kommer nok til å bli poppis for mopedgutta i området å kjøre gjennom gata her i fremtida;-))
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #28 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg venter jente<3 Var på ul i dag og fikk se den lille, utrolig deilig følelse Er 17+6
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 6. oktober 2009 #29 Skrevet 6. oktober 2009 Jente fra før, og venter jente nå Så magefølelsen har stemt begge gangene Greit at vi kan bruke klærne en gang til
KR0705 Skrevet 6. oktober 2009 #30 Skrevet 6. oktober 2009 Har en gutt på 10 mnd fra før og får ei liten jente.
Spire nr.2 <3 Skrevet 6. oktober 2009 #31 Skrevet 6. oktober 2009 Her kommer det en gutt 25.mars Har følt meg helt sikker på at det ble gutt fra dag 1 av nesten,så det var kjekt å få bekreftet at jeg skal stole på magefølelsen min
Sola82-håpefull-igjen:-) Skrevet 6. oktober 2009 #32 Skrevet 6. oktober 2009 Har ei jente på 14 mnd og venter ny jente i mars. Hadde blitt super glad uansett kjønn, men jeg håpet at det skulle være jente denne gang også. Har alltid ønsket meg søster selv og så er det så kjekt at de blir så tette.
G08 J10 Skrevet 6. oktober 2009 #33 Skrevet 6. oktober 2009 Har en gutt på 14 mnd. Var sikker på at den lille i magen skulle være en gutt. Mest pga helt likt svangerskap med begge. Men neida, der ligger det ei lita jente. Blir morro med en av hver
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 6. oktober 2009 #34 Skrevet 6. oktober 2009 Har ei jente på 2 år og 3 mnd og har ei lita jente i magen også Gleder meg, håper de blir gode venner
Turboprinsesse blir storesøste Skrevet 6. oktober 2009 #36 Skrevet 6. oktober 2009 Gratulerer med en liten prins. Vi har ei jente fra før og venter ei lita prinsesse til.. Skal bli koselig med to jenter:-) Svangerskapet har til nå vært helt likt, så kanskje ingen bombe..he..he.. Lykke til videre alle sammen:-)
Januar-nurk Skrevet 6. oktober 2009 #37 Skrevet 6. oktober 2009 Vi venter også en gutt til. Har to gutter fra för. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå