Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Tre dager til termin, har egentlig ikke hatt så mye å klage over. Halsbrann bare, så jeg burde ikke si noe.... Men nå siste uken har jeg vært yber trøtt, null energi, åreknuten som har vandret oppover beinet har tatt turen innom den ene kjønnsleppen og gjort den GIGANTISK, endetarmen har fått en pen( !!!!! ) hemoride, gutten her inne vil ikke ta turen nedover i bekkenet men turner livlig på alle indre organer som om de skulle være trampoliner! Kroppen bare lurer meg med vonde kynnere, og fullmånen var ikke til stor hjelp. Javisst er jeg heldig som er gravid (har prøvd lenge, og mistet tre ganger), og javisst er jeg heldig som bare har igjen tre dager til termin! Og det er jeg lykkelig over:-) MEN NÅ VIL JEG HA TILBAKE KROPPEN MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snuttemor Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 ha, ha, ha....det var akkurat som om jeg skulle skrevet det selv....4 dager til termin og er ganske lei nå.
emilpågang? Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg kunne ikke sagt meg mer enig. Jeg er helt på gråten jeg nå, orker ikke møte folk, og ta tlf. Alle spør om det samme, og JA jeg vil føde nå. Vet at alle er velmenende, men jeg er utrolig lei, og deprimert for at det ikke kan skje noe snart. Og som du, ja seff er jeg glad jeg er gravid og alt det der. Men, nå er vi kommet til et punkt hvor jeg ikke eksisterer, det er et vesen med enormt mye hormoner og vann i kroppen som har tatt over. Har også halsbrann ut av en annen verden, kvalm hele tiden. Kaster opp igjen innimellom, og null energi. Har også to nye gigantiske vesener der nede, er vel ikke så mye i tvil om at det er hemorider. Uff jeg føler meg såååååååååååååååå ekkel. Nå vil jeg ha denne jenten ut, og starte barsel tiden, sakte men sikkert komme tilbake til kroppen min, nyte tiden med baby, og kunne leke med datteren min på 3 år, slik hun fortjener!!!! Idag var jeg nødt å ringe og be mannen min om å hente i bhg, for jeg bare orker ikke å møte mennesker!! Så vi er helt på nett: sunshine :-) Og det føles da i det minste litt godt at vi er flere som har det slik.
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2009 Godt godt å høre det ikke bare er meg som skriker etter forandring nå!! Er så nærme "mål", og føler at alt har vært klart lenge nå. Han skal jo bare legge på seg nå, og jeg har lovet han flere ganger at han skal da få mat når han kommer ut også!!! Ingen grunn til panikk, det er bare å komme ut....
Si- Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Syntes bare utrolig synd på deg nå, og lover at jeg ikke skal klage til noen i dag. Jeg er nemlig så heldig at kroppen er helt fin, jeg er bare nervøs, hormonell og humørsjuk. Og takk for påminnelsen - da skal man ikke klage! Lykke, lykke til - håper det har skjedd noe eller skjer noe snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå