Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Ser at antall venner er mindre, men klarer ikke finne ut hvem som er borte. Irriterende!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Vel, det var tydeligvis ikke disse "vennene" så venner likevel da. De fleste rydder jo opp i den vennelisten sin av og til. Da sletter man jo de man ikke har kontakt med. Er ikke noe vits i å dele privatlivet sitt med noen som egnetlig ikke har en del av det, er det vel? Vær glad til du HI. Facebook er jo ingen konkurranse om å ha mest venner.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Neida, er jo derfor jeg skriver "venner" også. Hadde det vært personer jeg brydde meg om som ble borte, håper jeg at jeg hadde merket at de var borte. Bare irriternde at det ikke kan stå "n.n" har fjernet deg fra vennelisten sin.
Patetica fåkksi Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har fjerna en hel haug med folk, ser ikke poenget med å ha kontakter som jeg har sagt hei til tre ganger på videregående og aldri sett siden.
prebs Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Hvorfor la du dem til i utgangspunktet da, Felipa Juana Froilana? Mye bedre å ignorere forespørselen med en gang. Personlig synes jeg det er barnslig av voksne folk å legge til og å slette folk "hele tiden". Hvis jeg først godtar noen som venn, sletter jeg dem ikke. Til HI: Det kan jo rett og slett være at h*n har nedlagt hele profilen sin?
Tante Blås Squaw Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Kunne ikke sagt det bedre sjæl, Felipa Juana Froilana
Patetica fåkksi Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 De aller fleste kontaktene jeg ikke har kontakt med ble lagt til den første måneden med Fjes. Nå, to og et halvt år senere bruker jeg det på en ganske annen måte og har funnet ut hva jeg ikke bruker i det hele tatt. Har hatt to oppryddinger, den første var ganske grov.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 For oss med dårlig hukommelse kunne det vært kjekt med en påminnelse om hvem som ikke vil være på vennelisten.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Hvorfor irriterer det deg HI, når de bare er "venner"?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Fordi jeg blir nyshjerrig vel. Vil gjerne vite hvem det er.
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 Det er ikke sikkert at noen har "slettet vennskapet" heller. Det er også veldig mulig de har slettet profilen sin!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #12 Skrevet 5. oktober 2009 På min liste er det noen som driver og deaktiverer kontoen sin, for så å komme tilbake. Jeg har f.eks 250 venner, og noenganger 249, også dagen etter igjen 250. Jeg aner ikke hvem det er men tenker meg alltid at folk som fjerner seg fra facebook har driti seg ut, brutt et forhold etc
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #13 Skrevet 5. oktober 2009 Var noen jeg i utgangspunktet glemte å blokke.. De prøvde gjentatte ganger å legge meg til som "venn". Etter hvert ga jeg etter. Men nå som det har gått en stund.. så ryker de rett vekk igjen! Jeg trenger ikke å ha flest mulig "venner" på facebook. Syns det er helteit! Evt. kunne man hatt en boks for familie og venner, og en boks hvor man kaller folk bekjente. Jeg tviler sterkt på at noen har 500 personer som står dem nær liksom..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #14 Skrevet 5. oktober 2009 har skjedd med meg også, blir nysgjerrig, men bryr meg ikke, har hatt oppryddinger i vennelisten selv. har fjernet over 200 "venner" fordi jeg ikke bryr meg om hva de holder på med. 2 av de jeg har fjernet har prøvd å legge meg til igjen. men jeg er rett og slett ikke interessert.. det er jo ikke personlig! er bare ikke vits å ha flere hundre venner som jeg ALDRI snakker med..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #15 Skrevet 5. oktober 2009 http://www.dinside.no/822371/ta-facebook-vennene-dine-paa-fersken gå inn der og se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå