Mille** Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Hva ville du tatt på deg hvis du skulle i en 40 årsdag? )
Zitro Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Kjole, sånn til knærne ca :-) Pent antrekk, mann i dress.
Mille** Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 Hmmm.....tror ikke det er en type dressfest, tipper det blir mer en type fest som tar litt av, hehe....Lurer på å skaffe meg en litt tøff sort kjole, ikke julebordfin, men litt stilig. )
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Var nettopp i 40 års dag. Jeg gikk i svarte tights,svarte støvletter,lilla og beige tunika og et fint smykke rundt halsen. Mannwn gikk i svarte finbukser og lilla skjorte me slips til..
Mille** Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2009 Det hørtes jo kjempekult ut. Må ta meg en tur på butikkene tror jeg. )
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Var i 40 årsdag i januar og da hadde eg på meg olabukse, som er fine i beina, svarte fin sko, brun korterma tunika over og smykker, mannne min hadde fin olabukse og skjorte med genser over. Var ikkje noko dress bursdag detta og det var heilt greit i den bursdagen. Følte meg bare gammal den dagen, er ikkje 30 ein gong men veninna mi var 40........skal i 40 årsdag att om ikkje lenge og det blir nok noko av det samma, er uten menn da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå