Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har hatt ett "opphold" i litt over en mnd, foer vi de siste dagene har begynt paa igjen..men jeg maa si jeg ble skuffet:(

Det kjentes ikke behagelig ut i det hele tatt, det var nesten vondt rett og slett. Kjentes helt annerledes ut enn da vi hadde tidligere. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare smertene, men kjentes saa veldig dypt ut, som han traff noe der "inne". Kjentes og ut som om det var mere "aapent"..

Uff dette hoertes jo helt paa trynet ut:P

Er det vanlig at sex gjoer vondt naar det naermer seg termin? Jeg har kun 3 dager igjen, plages mye med kynnere og vondt i magen. stikkninger i sidene, og de siste dagene har jeg aa plagdes mye med luft i magen. Kan dette vaere tegn paa at noe er paa gang snart kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er som jeg skulle skrevet det selv. Har hatt et opphold på kanskje 1 mnd vi også, men igår kveld hadde vi sex. Det var ikke sånn veldig godt og jeg følte meg litt slapp de nede. Var vondt til tider, for det føltes som han traff et slags ømt punkt i skjedeveggen.

Jeg har 5 dager igjen til termin. Har ikke kjent noe særlig til kynnere, murringer og vondter gjennom hele svangerskapet. Men nå har jeg hatt sammentrekning ca. hvert 6 eller 8 minutt siden klokken 07:00 imorges. Varer i 30-40 sekund, men har ikke økt i intensitet/smerte, så jeg ligger på sofaen her og puster litt ekstra når de kommer. Ikke særlig behagelig.

Så mulig at sexen har satt i gang ett eller annet ihvertfall ;)

Skrevet

Kanskje vi er i gang da vestlandsfanden;)

Haaper ihvertfall det er et eller annet paa gang..skal paa kontroll i dag hos lege, uke 40, hadde liksom haapa paa at jeg slapp det da, aa at jeg havna paa sykehuset istedet for..ligger paa sofaen jeg og, litt sammentrekninger, men kommer ikke jevnlig er jeg redd:(

Lykke til ihvertfall:)

Skrevet

Ja, det blir spennende å se hva som skjer videre fremover. Hvis det skal fortsette sånn her, uten at det øker på, eller stopper helt opp, så blir jeg å slite meg ut. Sov lite inatt, og jeg får ikke sove nå. Har bare lyst på litt søvn!

Lykke til, til deg også!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...